пятница, 23 декабря 2011 г.

Бланк акта сверки с пенсионный фондом


Управління Пенсійного фонду України
у______________ районі м._______________
адреса 
тел.________________




АКТ ЗВІРЕННЯ ОСОБОВОГО РАХУНКУ
за платежами, які сплачені до управління Пенсійного фонду України
за 2011 рік

Відповідно до п. 11 статті 14 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов”язкове державне соціальне страхування” № 2464-ІУ від 08.07.2010 р. мною, головним спеціалістом відділу обліку
надходження платежів ______________________________ з відома керівника __________________________
та в присутності головного бухгалтера ______________________________________підприємства (установи, організації) проведена звірка розрахунків за платежами, які сплачені станом на 01.01.2012 року.

____________________________________________________________________________________________
(назва юридичної особи)

_____________________________ _____________________ ______________________________________
(ЄДРПОУ) № реєстрації в ПФУ (Клас ризику)

____________________________________________________________________________________________
(місцезнаходження юридичної особи)

____________________________________________________________________________________________
(МФО, рахунки в установах банків (найменування банку)

телефон керівника________________________ телефон бухгалтера __________________________


№№ пп

За даними платника

За даними ПФУ
станом на_____01.2012 р.
Відхилення (+,-)
1

Сальдо на початок періоду станом на 01.01. 2011 року:
Дебет рахунку 657 Кредит рахунку 657
x


2
Нараховано єдиного соціального внеску за 2011 рік (у т.ч. за грудень 2011 року)







нарахування грудня 2011 р



3
Перераховано єдиного соціального внеску за 2011 рік



4

Сальдо на кінець періоду станом на 01.01.2012 року:
Дебет рахунку 657 Кредит рахунку 657



5
Сума штрафних санкцій, які виникли за несвоєчасне перерахування ЄСВ та на неналежні рахунки (що належать до застосування)
x

x


Головний спеціаліст ________________________________ __________________________
(підпис) (П.І.Б.)
______________________ _________________________________ ____________________________
(посада) (підпис) (П.І.Б.)
М.П.




2 комментария:

  1. «Проще говоря, Бенджамин Ли - самый приятный человек и лучший кредитный специалист в своем сервисе. На протяжении всего процесса обновления нашего бизнеса у нас была очень ухабистая дорога из-за нехватки средств. Г-н Бен всегда был в курсе всех сторон, чтобы убедиться, что все идет по плану, чтобы уложиться в наш сжатый срок для закрытия нашего кредита. Мы ценим все, что он для нас сделал, и настоятельно рекомендуем его и его кредитную компанию всем, кто хочет получить финансирование. Еще раз спасибо, мистер Бен.
    Свяжитесь с г-ном БЕНом по: 247officedept@gmail.com Также в Whatsapp: + 1-989-394-3740.

    ОтветитьУдалить
  2. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ОтветитьУдалить